Legal Alerts
Zamislimo sljedeću situaciju: uspješan ste trgovac u sektoru maloprodaje mješovitom robom i u svim županijama Republike Hrvatske imate otvoreno barem desetak poslovnica svih formata. Dapače, u pandemiji ste na vrijeme prepoznali dugoročni potencijal internetske trgovine i uložili ste značajna sredstva u modernizaciju svoje dostavne službe što je veliki broj potrošača usmjerilo i na vaše "online" kanale. Kupci su vam uvijek na prvom mjestu i njegujete politiku transparentnosti prema potrošačima. Međutim, u posljednje vrijeme primjećujete sve učestalije kritike potrošača da proizvodi oglašavani u "online" kanalu uopće nisu dostupni u prodavaonicama, internetski portali ukazuju na propuste u informiranju o uvjetima besplatne dostave, a nedavno je inspekcijski nadzor jedne vaše poslovnice u Zagrebu utvrdio da ste potrošačima nametnuli nepoštenu poslovnu praksu koja se odnosila na način kako je izračunata cijena jednog proizvoda. Svjesni ste da ovaj problem morate detaljno analizirati i, kao prvi korak, odlučujete se detaljnije informirati o tome što je to nepoštena poslovna praksa i koje su prema Zakonu o zaštiti potrošača vaše obveze.